onsdag 18 mars 2009

Äntligen hemma

Efter ännu en tråkig dag i skolan, har jag kommit hem. Jag fattar inte riktigt vad det har varit med mitt humör de senaste två dagarna. Jag har varit glad och allt såntdär, haft underbart folk runt mig i skolan men ändå har jag inte alls tyckt att skolan varit kul denna veckan, eller ja, de två dagarna jag varit där.

En sjukt bra sak är att det är så himla underbart väder! SOOOOOL! Det är en riktig vårdag idag. Jag blir så himla glad. Vill börja kunna använda min skinnjacka, köpa solglasögon (med styrka) och lite vårskor. Jag blir så himla mycket gladare av det. Man känner sig så fräsch.

Ska och träna nu, sitter här i träningskläder och inväntar tiden. Jag föredrar att vänta ca en halvtimme efter jag ätit, så mår jag inte illa och så får jag inte håll heller.

Efter träningen och duschen ska jag och Mor ut till Familia. Ska handla lite och så ska jag äntligen (!) lämna in mina skor. Eller i alla fall fråga vad det kostar att laga dem så får jag se om jag tycker att det är lönt.
Är sjukt sugen på att kolla om jag hittar dendär tröjan som jag kanske skulle köpa sist jag var där. Men jag tror inte det. Har hittat grymma skor på HMs hemsida som jag vill ha. Gladiatorsandaler rättare sagt. Har letat efter några nu i ca 2 år som jag skulle tycka om och äntligen ramlar jag över några. Så jag ska nog spendera 200 kr på ett par sådana. Vi fåååår la se.

Nej, träning it is.

Kärlek och respekt till Er som förtjänar det!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Familia va?! kom in på apoteket och hälsa på vetja!! Jag har tråkigt.... BTW, har spanat in din blogg flera gånger och inte en uppdatering förrens nu? BAD!! :P

Anonym sa...

Jag ska vara i sal K116 på högskoleprovet!"! Vet du var du ska vara?