torsdag 12 mars 2009

Kossi-kossi

Idag var vi i kostallet. Det var inte alls så jobbigt som jag förväntade mig. Utmaningen kom på bussen hem då man skulle hålla sig vaken. Men det gick bra, fick ju smsa med folk så klarar jag mig galant.

Imorgon är det fredag (fan vad veckorna går fort) och då ska vi göra sista delen på vår etologiska studie (ÄNTLIGEN!) i grisstallet. Sen är man ledig och jag måste verkligen ta mig i kragen och börja plugga körkortsteori på allvar. Den Stora Dagen närmar sig med stormsteg. Det är ju inte så kul att sitta med huvudet i rävsaxen den sista veckan och bli rövknullad av en björn och känna paniken liksom.

Förresten, igår tog min Mor studenten! Så grattis till henne! Klarade av en 3årig utbildning på 50 veckor och satte VG i alla ämnen och min Mor är 58 år! Jag har en helt fantastisk Mor! Som dessutom är det bästa jag vet, delat med Kattjäveln och Metallica.
All heder och kärlek till henne!

Inga kommentarer: