måndag 30 mars 2009

Done n stuff

Nu är jag klar med nästan all rättning på projektarbetet. Har tre saker kvar varav 2 ska min lärare hjälpa mig med. Det känns chill.

Btw, hade glömt, men imorgon får jag och Mor en husgäst. Vår granne ska åka till Spanien i två veckor så vi ska passa hennes hund. Ricki is the name och det är en hund av liten-tanthunds-ras eller Bichon Havanais för de som så vill. Ska bli en liten utmaning då byrackan är ca 3-4 år och kan knappt sitta på kommando. Så jag ska arbeta lite med honom tänkte jag. Och slänga in honom i bilen och åka till Gröning och ta en underbar promenad då det har utlovats fint väder hela veckan.

Nej, om jag skulle se Sanningens ögonblick och sen lägga mig.
God Natt.
Kärlek och respekt till Er som förtjänar det.

2 kommentarer:

Bibbi sa...

Grattis på födelsedagen :)

DopadAnka sa...

Bibbi: Tacktack!