söndag 22 mars 2009

090322

Gårdagen blev inte som jag tänkte mig heller.
Köpte mig ett par nya skor. Så nu är jag lite gladare.

I sista sekund bestämde jag mig för att gå på Alexs födelsedagsfest. Blev smått berusad och hade riktigt kul. Vi började hemma hos henne med lite dricka, snacks och tårta. Sen drog vi ut. På vägen till Bara Rock så hände lite sjuka saker, men ack vad roligt. Efter att vi dumpat av Nicke hos sin skjuts, så skulle vi bege oss. På vägen dit lyckades vi: Klättra på en husvägg, hoppa i buskar, Alex lyckades med att missa både Tell och Erik när hon skulle hoppa på dem så hon landade i asfalten, krama okända etc. Dessutom trakasserade jag och Alex en stackars kille som satt ensam och åt på Max.
Sen var vi framme. Vi fick baren att sjunga för Alex, och så dansade vi och fick med en hel del folk att dansa tåget.
En lyckad kväll alltså. Kom hem vid tre och hade sjuka carvings för tomater. Så jag åt coctailtomater innan jag somnade.
Vaknade imorse och förväntade mig att vara bakis men jag är det inte ett dugg. Har ont i nacken dock med det måste vara buskincidenten som spökar.

Så jag packade upp mig vid halv 12, fixade tacos för jag var så sjukt sugen på det. Sen har jag diskat efter mig, klappat kreaturen, duschat och lite annat. Tycker att jag varit extremt produktiv idag faktiskt.
Så nu blir det körkortsplugg för hela slanten idag.
Hittade en ny juice igår som jag tänkte smaka: Jordgubb-apelsin. Spännande!
Ha det bra så länge.

2 kommentarer:

Anonym sa...

var juicen god?

DopadAnka sa...

Smörgåstårtafyllningen: Helt okej. Hade förväntat mig mer apelsinsmak men jordgubben tog över.