torsdag 12 mars 2009

Snöhelvete

Snöhelvetet gör så att 5an inte fungerar dvs att jag missar Criminal Minds. Lite lagom roligt. Men för att göra mig på bättre humör så kollade jag på Den rätte för Rosing. Underhållning som fan. Har de verkligen samlat ett gäng idioter i ett och samma program och sen försöker vara seriösa? Jag vet inte, men roligt är det i alla fall.

Om jag skulle vila mitt trötta huvud mot kudden i stället.

Helgens genomgående tema: Plugg. Då det inte blev något saftkalas hos Angelica. Men nästa helg, blir det nog ett saftkalas. Sen måste jag planera in mitt 21 års saftkalas också.

I alla fall, jag borde komma till saken.
God Natt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Går inte den rätta för rosing också på femman?

DopadAnka sa...

Smörgåstårtafyllningen: Jo men jag missade det i tisdags så jag såg det på webtv ist :)