söndag 22 mars 2009

HEJ jag har tråkigt

Varning för att man kan ha tråkigare än det verkar
när man läser körkortsteori. Därför bjuder jag på lite skabb-bilder. Nyduschad och sliten med en hejdundrande nackvärk. Men jag unnar mig lite Lamb of God - Walk with me in hell och sådär så pluggandet blir uthärdligt i varje fall.

Jag är hemma själv idag dessutom. Mor jobbar. Jobbar mellan 9 och 21. Det är nog en av väldigt få gånger på 3 år som jag är hemma ensam med anledning av att Mor jobbar. Hon har ju varit sjukskriven så det känns lite konstigt men är överglad för att hon lyckades att få nytt jobb efter sin utbildning. Good work mannen!



Annars händer inte så mycket här. Snackar med Johan och Kristoffer. Alla är lite slitna idag verkar det som. Mest flum och snack om ingenting alls. Åh vad jag har fått ett sug efter att besöka Sweden Rock Festival iår. Jag vill ju se Flogging Molly och många jag känner ska dit så det blir ett så jobbigt val. Jag vill ju till Roskilde också. Haha. Dagens I-landsproblem. Tur att man har tillräckligt mycket självdistans så att man kan skratta åt sigsjälv när man är löjlig i alla fall.
Det man inte kan skämta om, är inte heller värt att prata om.

Inga kommentarer: