fredag 20 mars 2009

090320

Jaaaauuu. Då vart det fredag igen. Solen skiner och det är helt underbart. Kom hem från körskolan vid två. Gjorde de där säkerhetskontrollerna idag. Nu ska jag plugga in allt och sånt tjofräs. Snart uppskrivning och uppkörning!!! Gaaah!

Ikväll ska jag hem till Bananen och "plugga". Nåja, vi ska plugga. Lite i alla fall. Och kolla film. Men som Bananen sa när jag slängde ut förslaget om en pluggkväll: "Ja, med GODIS" och med betoningen på godis. Så jag får väl inhandla lite innan jag sticker till henne. Snällaste Mor skjutsar mig dit efter att vi handlat toapapper. Det var dealen.
Jag sitter och funderar på vilken skoluppgift som jag ska ta med mig. Körkortsteorin är ju en självklarhet men jag kan inte bestämma mig för en skoluppgift. Kanske jag ska göra rapporten på den etologiska studien? Ja, det blir nog bra! Då behöver jag inte vara överdrivet koncentrerad. Bananen skaffade ju kattkälling som jag inte hälsat på ännu och ryktet säger att det är en liten jävel så jag kommer nog att leka ganska mycket med honom. Dessutom har jag inte sett Gris1 och Gris2 på länge så jag ska klappa dem med.
Nej, om jag skulle packa mina saker och försöka få tag i Bananjäveln.
Hejsvej!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till på uppskrivning + uppkörning :)

DopadAnka sa...

Smörgåstårtafyllningen: Tusen tack min vän :)

Anonym sa...

Jag vet ju redan att du klarar det, du är bäst!