fredag 13 mars 2009

Mys

Var med Mor på Familia innan för Mor skulle köpa en tröja och så skulle vi handla mat. Mor köpte en fin tröja som passade henne bra och jag sprang själv över en tröja, som inte alls är min stil egentligen, men jag måste säga att jag gillade den och att det vore grymt kul att prova något nytt. Jag har fortfarande inte riktigt bestämt mig om jag ska köpa den.

Nu när jag satt och surfa rundor, ramlade jag över ett grymt snyggt och coolt armband, eller ja två faktiskt. Alla som känner mig vet att jag är så extremt ointresserad av smycken så det inte finns. Jag tycker det är riktigt tråkigt men ibland så lyckas man och det gjorde jag nu. Vill så gärna klicka hem dem, men jag ska nog suga på dendär karamellen ett tag till i alla fall. Skulle vilja ha de armbanden på min bal. De hade nog passat bra.

Ikväll ska jag och Mor ha en myskväll. Vi har ätit tacos nu och sen ska vi äta chips och dip. Har jag tur, får jag finbesök också!

Höres kanske sen

Kärlek och respekt till Er som förtjänar det!

Inga kommentarer: