fredag 27 mars 2009

Första dagen som körkortsinnehavare

Vaknade ganska tidigt i morse efter att ha lagt mig sent (för sent) som vanligt. Gjorde lite skolsaker så jag tog igen lite som jag missat. Måste verkligen jobba igen en massa nu. Och flum med Kristoffer och Johan som vanligt.

Idag har jag varit produktiv. Jag har dammat mitt jävla 40 kvm rum. Det är som ett träningspass. Fixat musiken till festen imöra och även skrivit lappar till mina grannar. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen fixa mig. Så ska jag och Mor åka och handla lite och sen hem igen och sen sticka och hämta min Smörgåstårtafyllning så drar vi ut på Väla ett tag. Ska bli så kul att se henne igen. Har saknat henne massor <3

Och därmed blir det också första gången som jag ska köra själv! Ojojojoj. Det ska bli spännande. Längtar redan, höhö.

Nej, to the shower bitches!
Ha en bra dag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Wow, första gången du ska köra själv, och jag får följa med! Inte varje dag man åker med en oskuld :P

DopadAnka sa...

Smörgåstårtafyllningen: Hahahaha. Like a virgin, touched for the very first time!