fredag 27 mars 2009

Back in black

Körningen gick bra. Vi överlevde i varje fall. Men det kändes väldigt konstigt att köra själv, men vilken känsla.

På Väla inhandlades en tunika och ett halsband. Det sistnämnda var lite udda för att vara mig men jag tyckte att det var så fint och jag behöver ett till balen/studenten etc. Det kan nog passa fint. Ångrar lite nu att jag inte inhandlade ett par gula skor för 200 kr. Kan vara bra att ha i sommar, men det får nog vänta ändå. Kan ju inte vara wannabe Smörgåstårtafyllningen heller! HAH!

Nej, lägga sig tidigt ikväll. Högskoleprovet imorgon och sen ska jag banne mig ladda inför festen. Partyparty. Musiken är lagd i en mapp och bara väntar på att bli uppspelad. Drickan står på kylning. Peppen finns redan. Jag är redo! Bring it on!

Lite TV vore på sin plats känner jag.

Inga kommentarer: