söndag 1 mars 2009

090301 <---

Ny månad och jag invigde denna månaden med att somna utan att ha tvättat av mitt smink och vakna med att vara alldeles svart runt ögonen och det kändes om en ångvält hade backat över mig x antal gånger. Jag hade gärna sovit ett tag till. Sen när jag tvättar av sminket så har jag påsar under ögonen, HEJ sömnbrist?

Idag händer inget extraordinärt. Ska plugga. Ska skriva ett arbete om stelkramp hos djur. Lite sådär lagom motiverad inför min uppgift. Men jag har ju lämnat in mitt projektarbete och jag är så himla glad över det så att det inte finns.

Förresten, jag blir lastgammal om 30 dagar. HEJ ångest! Tycker verkligen inte om att fylla år, men i år ska jag nog ha en brakfest för att fira att jag blivit lastgammal. Eller något.

Tillbaka till min roliga uppgift. Hörs säkert snart då jag kommer att försöka att mygla bort så mycket tid som möjligt så att jag slipper uppgiften.

Inga kommentarer: