lördag 21 mars 2009

Dagens

Dagen lär förmodligen bli något liknande följande.

Teoriplugg - Jag börjar bli grymt nervös. Är jättenervös över att jag inte ska klara den. För det vore ju typiskt. Jag som har så lätt annars för att plugga men på detta kuggar jag. Men det är bara att plugga (MASSOR) och hoppas på det bästa.

Inhandling av skor - Då mina skor som skomakaren fixade, inte höll, fick jag ett litet sammanbrott igår innan jag skulle till körskolan. ALLA mina skor är i sönder och jag har INGA pengar till att ens köpa ett par nya. Så jag blev bara så frustrerad över att allt bara fuckar sig såfort jag ska göra något. Att det aldrig går enkelt. Vissa glider bara runt här i livet och behöver inte prestera överdrivet mycket för att klara av allt, medan andra måste kämpa för allt och vända på varje krona för att ens kunna ha något överhuvudtaget. Min Mor hörde dock mitt utbrott inne i garderoben så när Elsy och Kristina var här innan så måste Mor ha berättat om det. För Elsy kom och sa att jag kunde få ett par nya Converse i födelsedagspresent av henne och att jag kunde få dem nu. Om jag blev glad! Så otroligt tacksam för att hon ville ställa upp. Snällare människor än Elsy och Kristina finns nog inte. Då får man leta noga i varje fall.

Fixa småplock inför mitt saftkalas - Nästa vecka kommer jag ha sjukt dåligt med tid, då jag både har uppskrivning, uppkörning, högskoleprovet och min fest att tänka på. Mycket ska klaffa så det är bara att börja fixa inför festen. Men det ska nog gå bra ska ni se.


Nej, om jag skulle fixa lite inför festen och plugga lite teori.
Tjosan!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur går det med din bärbara dator? Du älskar det väl? :P

DopadAnka sa...

Smörgåstårtafyllningen: Haha det går bra. Har inte använt den på ett tag men nu ligger jag här i sängen igen :P haha