fredag 30 januari 2009

Trötthet, trötthet, trötthet

Usch, jag är så jävla trött idag så det inte finns. Kom hem halv 8 imorse, men fan vad bra jag hade det! Längtar såå till måndag.

Helgen kommer bli en väldigt seriös helg bestående av plugg, plugg, handla mat, plugg och lite mer plugg. Allt för att fördriva tid och spara pengar. Projektarbete och körkortsteori är på tapeten. Längtar verkligen tills detta helvetet är över. När det är över, ska jag ta en dag och göra PRECIS det jag känner för.


Åh, förresten!? Vet ni? Imorgon ska jag nog börja träna igen. Jag tror att jag är redo för en träning i ultralight version. Jag har gjort några smygsitups i veckan faktiskt. Det lär ju bli något i stil med:
Crosstrainer: 10 min
Rodd: 5 min
Trappmaskin: 5 min
och sen lite andra maskiner på det. Det kan kanske vara ganska lagom, så att jag inte blir sjuk igen. Eller vad säger ni?
Jag kan ju gå dit på kvällen, för vilken idiot tränar en lördagskväll? Förutom jag då. Allt för migsjälv. Hur gött som helst.

Nej nu ska jag slänga mig i soffan igen så jag blir lite slö och tröttare så jag kan sova. Mobilen är min bästa vän denna helgen.

Inga kommentarer: