söndag 4 januari 2009

Årets roligaste

Förresten, något väldigt roligt inträffade för någon dag sen. När jag gick ut på morgonen för att kolla posten i brevlådan, låg där en bränd skiva i brevlådan. Lite sådär motvilligt tog jag upp skivan, kollade runt mig och gick in. Sen satt jag och stirrade på skivan vid köksbordet innan jag kom på att jag faktiskt kunde lägga i den i cd-spelaren och kolla vad som fanns på den.
Så cdn åkte i spelaren och riktig töntig hiphop dundrade ur högtalarna. Jag brast ut i ett otroligt asgarv och Mor kom in och frågade vad för skit jag lyssnade på. Jag sa att jag hittade den i brevlådan.
Min teori ligger att antingen så är det min 90 åriga tantgranne som har tröttnat på min metal och försöker smidigt ändra in mig på andra banor eller så är det en felläggning i brevlådan. Det bor nämnligen en ung kille i samma hus som vi, fast längre bort så det kunde ha varit till han. Jag tror dock stenhårt på det första alternativet. Haha.

Detta var det roligaste i år!

Inga kommentarer: