lördag 24 januari 2009

Starkt jobbat!

Ja, det har ju inte blivit så mycket uppdaterande på länge.
Projektarbetet och skolan har tagit sjukt mycket på mina krafter. Träningarna likaså. Och jag har gått och blivit förkyld också. Väldigt produktivt av mig tänker jag (FAN TA DIG JOHAN! haha)

Ikväll är det saftkalas hos mig och sen lite mer saftkalas inne i HBG. Får se vilket ställe som har roligast och billigast saft.
Katten ligger mellan mig och tangentbordet. Det är en smula jobbigt att skriva då, men utmaningar ftw! Rör jag mig alldeles för mycket, så kollar han på mig som en besvärad gammal tant. Ni vet, blänger och tittar sedan besvärat åt ett annat håll. Ungefär: Åh, nej vad besvärligt. Åh, gud ja.
Ungefär så rolig är min katt. Men jag tycker om honom ändå, jag menar, någon får ju göra det...

Igår var jag också och fikade. Sjukt trevligt. Hoppas att det blir mer av det.

Nej, nu ska jag väl göra något vettigt så jag framstår som en väldigt upptagen och intressant person. Jag kanske kan måla tånaglarna, permenenta håret eller kanske prova det cooooolaste lipglosset som finns. Fnizzz. Allt för att hålla intresset uppe hos er kära läsare....

Inga kommentarer: