söndag 11 januari 2009

För fin för att blogga

Igår var jag för fin för att blogga. Okej, jag var trött och orkade inte.
Kommer knappt ihåg vad jag gjorde igår, så jag behöver nog inte redovisa för det.

Men idag var jag på kalas hos min systerson som fyller 3.
Det var som vanligt, full rulle och så men trevligt att träffa lite släkt och sådär. Inga ledsna miner vilar där inte. Och så fick jag träffa min farbror som jag förövrigt tycker är verkligen.... ja, jag kommer inte på ett annat ord så jag väljer det töntiga "supergullig". För jag tycker att det stämmer bra in på hans personlighet. Varför ihelvete är inte han min pappa för? Då hade jag verkligen haft tur och fått bra föräldrar. Nu har jag bara 50%, knappt det nuförtiden.

Jag kan också glatt meddela att min höft har gått i sönder och jag är grymt besviken på migsjälv för att jag inte önskade mig en höftledsoperation i julklapp. Okej, skämt å sido, men jag vet inte om det är som att jag har skadat mig när jag tränat eller om det är en sjuhelvetes träningsvärk. Jag har inte så ont någon annanstans i kroppen och det är liksom inte dendär sega smärtan som man har efter träningsvärk utan det är dendär fan-vad-det-gör-ont-smärtan. Men men, efter två dagars uppehåll, ska jag på det imorgon igen tänkte jag. Vill verkligen göra mig beroende nu så att jag fortsätter med det lika bra som jag gjort hitintills.

Skola imorgon, lagom pepp men det är bara en termin kvar, sen STUDENTEN. Den är jag ju lite mer pepp på. Ska skärpa mig med skolan nu. Så är det bara. Jag ska äta, sova, andas skola-träning-körkort tills allt är kirrat. And that's that!

1 kommentar:

Anonym sa...

och när ska du träffa mig då? :P