tisdag 20 januari 2009

Ordinary Tuesday

En vanlig tisdag. Nästan i alla fall.
Hade sovmorgon till kl 1 idag, skulle ha gått upp i tid för att antingen träna eller hälsa på Elsy. Inget av det blev det kan jag meddela. Sängen var så mycket bättre.
Efter svenskan satt jag och Frida kvar, vi gjorde lite av vad vi skulle och desto mer av det vi inte skulle. Blev ganska mycket prat, då vi sågs knappt igår och hade mycket snack att ta igen.
Efter jag kom hem, vid halv 5, åt jag och Mor och sen åkte vi och hälsade på Elsy. Hon kom ifrån sjukhuset i fredags, men hennes allmäntillstånd och armen är fortfarande inte så bra så att hon kan åka hem. Hon ska bo på korttidsboende minst 2 veckor till. Sen får vi se.
Ikväll har jag skrivit lite på mitt Projektarbete och kollat på Top Model. Nu fastnade jag med att läsa på mitt muntliga tal som jag höll när vi hade nationella prov i SvenskaB nu i vintras. Ska nog publicera det efter här. Jag är mäkta stolt över det.

Detta har också en ganska känslomässig dag. En emo-dag. Emotional dvs. Både på bra och dåliga sätt. Det är lite för privat för att ta upp här, men händer något ytterligare, så får jag uppdatera Er lite med några inte allt för privata detaljer.
Iaf, svenskatalet på G!

Inga kommentarer: