måndag 19 januari 2009

Måndag

Måndag igen.
Lördagen var grymt kul. Lever fortfarande på ruset. Och på lördag så är det rajtantajtan igen. Har höga förväntningar!

Idag vart det bara prov, sen vart vi lediga igen. Okej, projektarbete men då åker jag hem och ska faktiskt göra lite på det ikväll tänkte jag. Håll tummarna!

Har precis kommit ut ur duschen. Jag fick en pyjamas av min ena bror i julklapp. Och nu slog det mig att han har köpt den på Victoria Secret. Det är ju samma hundjävel som dom hade under Victoria Secret Fashion Show nu iår. Och så står det "I love pink" på den också (ja min bror känner mig inifrån och ut, verkligen...) Precis som där. Så då kommer den därifrån. Då vet jag det. Undrar vad fan han betalade för den pyjamasen.

Tränade idag igen. Jag börjar bli bra på dethär nu.
Nej nu ska jag äta och sen projekt.

Just ja, ar sovmorgon till ett imorgon och sen slutar två. En väldigt bra dag imorgon känner jag.
Hejsvej!

Inga kommentarer: