onsdag 28 januari 2009

Officiell gnällblogg

Detta har mer eller mindre blivit min officiella gnällblogg. Men det är helt okej för min del, för mitt liv är väldigt gnälligt just nu. Mycket att göra mest hela tiden, jag får ingenting gjort och har ingen tid över till sånt jag faktiskt vill syssla med. jag fasar för att det snart är den 1 feb. Det innebär att mitt helvete börjar och tar slut i slutet på mars. FuckFuckFuck.
Åh, träningen saknar jag. Som fan. Förhoppningsvis mår jag bättre till helgen, så jag kan fortsätta. Jag har en "lyxperiod" just nu. Jag må vara sjuk, då jag inte kan träna och därmed får lite fler timmar lediga. Men de går enbart åt till plugg etc. Men då går det lite framåt på den punkten i alla fall.

Idag har jag skrivit lite på projektet dock så har jag ångest för att jag kanske inte skrivit så mycket som jag vill, men jag orkar faktiskt inte. Jag skrev om en massa info från en bok så jag bara kunde skriva av mina anteckningar och rakt in på datorn så jag sparade tid. Nu har jag ångest för att jag inte läser i böcker nu. Fast jag gjort det jag skulle gjort idag. Sjukt va? Aja relax mannen, relax!
Jag har dessutom svarat på en massa frågor i djursjukvård som vi har i läxa tills nästa onsdag, men det man gjort, det har man gjort, right?! Slipper jag tänka på det i helgen.

Snart Top Model, ska krypa ner i soffan med lite glass till min lilla hals. Åh vad gott det vore med Piggelin, världens mest underskattade glass någonsin. Jag har tre-smak byttglass. Det får duga.
Kanske ska köpa mig en sådan efter maten imorgon? Ska nämnligen äta mat på Väla imorgon. Mums, mums! Wokat kanske? Åh, pizza vore gott? Kan jag få en wokad pizza tack? Med Piggelin på det?

Inga kommentarer: