måndag 12 januari 2009

Sista första skoldagen för denna gången.

Idag vart det sista första skoldagen någonsin på gymnasiet. Så skönt kan jag meddela församlingen. Längtar riktigt mycket till studenten. 12 juni smäller det. BE THERE OR BE SQUARE! :D

Annars har jag tränat idag, grymt skönt faktiskt. Såg även att ett killag i amerikansk fotboll tränade samtidigt som mig och där var en tjej med så jag ska nog gå ner nästa måndag (förutsatt att de tränar då) och kolla om man kan vara med. Blev grymt sugen.

Idag kirrade även jag och Frida en praktikplats. Vecka 16-18 kommer att spenderas i Gävle kommun, närmare bestämt i Furuviks djurpark. Och som jag längtar efter det. Ska bli så skönt och dessutom ska de både ha orangutanger och pingviner, vilket gör mig glad upphöjt till 10. Förhoppningsvis får man hålla schimpansungarna också. Har hört att man får det. Hela jag kommer att smälta och bli så grymt lycklig. Top notch för mig vore att få hålla eller att ens röra en av orangutangerna. WooFuckingHoo!

Jag fick även en present av Frida idag. Och så glad jag blev! Det var en bok som hette "Onda Pingviner". Det var en massa teckningar med pingviner som gjorde en massa grymma (dvs roliga) saker. Så klockren present faktiskt :) Tusen tack min älskade fluffiga, rosa kanintoffel!
Visste ni att det inte var en orm som gav Adam och Eva äpplet, utan det var en pingvin?
Visste ni att Hitler egentligen var en pingvin och likaså alla hans anhängare + judar?
Visste ni att det var en pingvin som dassatestade SvampBob Fyrkant?
Jag tror inte det, men nu vet ni!
Tack återigen Frida :)

Nej nu har jag bänkat mig framför datorn med lite mannagrynsgröt med mjölk och ett glas juice. Gott kan jag tala om.

Sen ska jag läsa och sen sova.
G'night.

1 kommentar:

Anonym sa...

Så lite så :) Riktigt skönt att slippa tänka på praktiken nu också.