fredag 16 januari 2009

Köket is alive and kickin'

Jag har inte dödat köket. Det är alive and kickin'. Till middag blir det världens godaste potatisgratäng som toppas med marinerade kotletter. Till det blir det antingen varm löksås eller en kall sås. Har inte riktigt bestämt mig. Nu håller vi tummarna för att allt ska bli gott bara.

Sitter och drar ihop en musiklista till mitt plugg som jag har framför mig. Det ska nog bli väldans bra.
För att mygla bort lite tid så satt jag och letade upp lite nya teman till min telefon. Så jag har en roligare telefon nu. Det är en panda (som ser hög ut eller något) som slickar på en klubba. I bakgrunden ser man rosa berg, regnbåge och en förstärkare. Väldigt bra tema kan jag säga. Hippie-feelingen är underbar.

Nej, nu blir det lite plugg innan maten.
KissKissHugHug

Inga kommentarer: