torsdag 1 januari 2009

I'm sexy, I'm fierce. I'm an angel.

Nu planerar jag och BananPetra för fullt inför träningen. Den startar på lördag och jag håller tummarna för att jag ska sköta mig. Är sjukt pepp på detta. Dessutom så ligger det i Bjuv, nära mig dessutom. Jag tror att det som har varit en stor del i att det skitit sig de andra gångerna var att varje gång jag måste träna så måste jag åka någonstans, som tex till Helsingborg. Det tar minst 45 minuter från det att man lämnar dörren, tills att man kommer till träningslokalen i Helsingborg. Nu tar det typ 5-7 minuter för mig att cykla dit, om ens det. Och jag är sååå sjukt pepp än en gång. Dessutom får jag 2 olika träningspartners. Vi lär säkerligen träna ihop och var och en för sig, men ändå. Petra och Erika är det som gäller! Erika joinar senare dock. PeppPeppPepp! Woohoo!

Såg även den årliga Victoria Secret Fashion Show och fastnade hur mycket som helst för en låt som var med där. Så den har jag nu i min ägo och den hamnar på min iPod lagom tills träningen för det var ganska mycket go' i den.
Btw, Adriana och Heidi var snygga som vanligt. Blir alltid så sjukt glad av att titta på dem. Inte på det upphetsande sättet utan bara glad i själen.

Imorgon är det Helsingborg som gäller. Biblioteket och sen ska jag ta ut pengar och sen blir det väl Gina för att kolla om dendär rea-klänningen finns kvar i min storlek i en annan färg.

Nu joinar jag Mor och kollar på film.

Inga kommentarer: