onsdag 14 januari 2009

Tredje gången gillt. Jag lovar.

Okej, detta är tredje gången gillt, sen ska jag inte blogga mer idag. Men jag kom att tänka på en annan sak (mest för att hålla tankarna borta från den andra personen).
Att jag är dum i huvudet ibland vet ju de flesta redan, men jag har kommit fram till att jag är dum i huvudet med tanke på en annan sak också. Nämnligen (det som jag verkligen älskar att prata om...) kärlek.
Jag gör om samma misstag om och om och om och om och om igen. I en evighet. Som att jag inte lärde mig något som helst från mitt förra förhållande. Verkligen Dumhuvud-Karro. Eller snarare Dumhuvud-EmotionalHardcore-Karro (HAHA, vilket borde ju bli Dumhuvud-EMO-Karro). Så just nu är jag nog Dumhuvud-EMO-Karro. Men ni kan få kalla mig för EMO-Karro. Det är lugnt, för denna gången...
Som jag själv så fint benämnde det under mitt extremt givande samtal med Gustav (tack för att du är jävligt bra ibland och jävligt dum i huvudet ibland min vän <3) så har jag ganska många spelare i min liga just nu. Hälften är sånna som jag faktiskt borde bli intresserad av och andra halvan är såklart de som utgör den mindre bra halvan (för mig och mitt emotionella välbefinnande). Och vilka är jag såklart mest intresserad av? Jo, den lite "sämre" halvan såklart. Dumhuvud-EMO-Karro går på högvarv deluxe. Det ouppnåeliga och det kaxiga, arroganta sättet gör mig väldigt intresserad. Och det är just de beteendena som jag inte ska tycka om, för de passar inte min personlighet alltid. En del av mig är väldigt kaxig, arrogrant och vild medan jag har en annan sida (som har växt till sig det senaste halvåret) och kan inte alltid uppskatta de adjektiven hos någon jag träffar.
Denna gången måste jag låta den "snälla" sidan vinna. Denna gången behöver jag kunna förlita mig på den. För mitt eget bästa. Ellerhur? Övertala mig! För den andra sidan är väldigt stark och har vunnit alla de andra gångerna. Det mystiska, det trasiga och det kaxiga faller jag alltid för. Bad, bad, bad Karolina! No more! Right?!

Inga kommentarer: