onsdag 21 januari 2009

HEJ ångest!

Igår var en extremt ångestfylld kväll/natt.
Jag förstår inte hur jag har lyckats så jävla bra med att misslyckas totalt. Jävla projektarbete.
Så nu har jag en plan. Jag ska skriva projektarbete 2 timmar varje dag. Woohoo! Vad jag är duktig.....
Månaderna Februari och Mars kommer att bli mina helvetesmånader detta året. Under dessa ska jag skriva hela jävla projektarbetet, ta körkort, träna som fan, göra allt annat skolarbete och helst ha någon form av socialt liv. Med andra ord, jag kommer mestadels att sitta isolerad och bara skriva, skriva, skriva, skriva och skriva.
Jag ska planera mina dagar veckovis och avsätta tid till alla punkterna. Helst. Socialt liv har sista prio. Fram tills den 10 februari är skola prio 1, efter det, är körkortet prio 1 och skolan prio 2. You see where I'm going, right?

Nu ska vi ha den sista lektionen i drama. ÄNTLIGEN! Det var bara kul de första 3-4 gångerna, sen blev det utdraget och drygt. Sen hem och träna direkt, sen skriva projekt. Sen är det Top Model kl 20. Efter det är det projekt igen till 22-22.30 tiden. Sen soooooova. Sov bara 3 och en halv timme i natt. Tankarna och ångesten släppte aldrig så det blev en dryg natt.

Imorgon har jag sovmorgon till 1. Då ska jag träna och göra projekt på morgonen och sen skola ett litet tag. Sen blir det en lugnare kväll, enbart projekt. Go me!
För att komma upp på morgonen får jag nog ha igång 3 alarm på mobilen, 7 väckarklockor och ett kyrktorn. Det hade jag behövt i förrgår. Så nya tag imorgon.

Drama, here I come!

Inga kommentarer: