tisdag 6 januari 2009

I don't even remember if we said goodbye.

Idag vart jag först med Mor och hennes kompis och handlade på Familia. Mor hittade mkt fint och fan vad roligt vi hade, roade hela omklädningsrummet :P Sen träffade jag upp med Erika och Sanna och så gick vi och åt och sen kollade runt i affärerna. Efter det köpte vi glass och sen åkte vi hem till mig och så Erika fick sina nerver lugnade med kaffe och glass.

Nu sitter jag här och jag måste påpeka att jag är lika nöjd och glad som jag var igår. Är glad att det höll i sig :) Hoppas att det håller i sig länge :)

Har även dragit upp kontakten med 2 gamla kompisar. Det visade sig vara mycket roligare och trevligare än jag någonsin kunnat tänka mig ;) :D

Nu ska jag återgå till The Tiger Lillies och Stone Sour.

Inga kommentarer: