söndag 18 januari 2009

Det blir aldrig som man tänkt sig

Nej, det blir det sannerligen aldrig och det blev det inte igår heller. Det blev en krogrunda.
Jag och Erika hamnade i Helsingborg och därmed på krogen. Sen därefter gick det utför. Och det var så jäkla roligt. Jag kommer inte ihåg sist jag hade så kul på en utekväll faktiskt.
Speciellt när vi skulle gå ner till Knutan var extra roligt. Verkligen.
Idag vaknar man och är hur pigg som helst, har lite träningsvärk i ryggen från träningen igår, men annars känner jag mig inte alls bakfull och det var jag nästan hundra på att jag skulle bli, så mycket som jag drack igår. Det blev verkligen en superkväll som jag verkligen behövde. Tack <3
Nästa helg blir det nya tag och ny fylla. Can't wait faktiskt.
Ända ångesten jag har idag, är att det blev en ganska dyr utekväll, men vafan. Det får man väl ta ibland. Har inte haft en dyr utekväll på ganska länge. Jag får dricka mer på förfesten på lördag istället och spara pengarna på det sättet.

Prov i judendom imorgon. Peppen är inte ens befintlig. Nog för att jag tycker väldigt illa om religion och sådär. Och idag är inget undantag. Judendom är inte min favoritreligion heller. Okej, det är väl ingen religion som är det, men jag vill verkligen inte plugga på det! Det är väl där skon klämmer idag.
Bananen kommer hem till mig lite senare, så pluggar vi lite ihop förmodligen.
Annars ska jag följa med Mor och handla lite. Alltid skönt att komma hemifrån, vad det än gäller. Sen tycker jag inte heller att det är pest och pina att handla mat heller, det kan vara skönt och gå där och strosa lite och inte tänka så mycket.

Måste nog avsluta med att vara lite cheesy och tacka Frida, Erika och Pernilla för Er vänskap. Jag är så grymt tacksam att jag har Er. Verkligen, tack. Det är fantastiskt underbart att kunna kalla Er vänner och veta att Ni ställer upp även när jag mår dåligt. Fan ta Er vad Ni är bra <3 (:

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är fan vi som ska tacka dig för att vi får ha dig i våra liv!
<3