fredag 16 januari 2009

I don't wanna be an angel. I just wanna be God.

Jahaja. Fredag igen. Riktigt gott men jag ska vara extremt tråkig ikväll och plugga. Och då snackar vi hardcore plugg. Ska minst göra ett arbete klart. Uganda eller Kejsarpingvin? Uganda först, det är tråkigast. Kul att skriva om negrar som mejar ner varandra med en massa ak4or. Bra fredagsunderhållning rakt in i hjärnan.
Ungefär nu borde jag gå ner och börja med maten så att den är klar tills Mor kommer hem.
Ska sätta på lite bra musik så man kan skaka rumpan medan man lagar mat. Okej, jag ska nog inrikta mig på matlagningen.
Jag kanske ska förklara varför jag ska köra hardcorepluggning en fredagskväll så jag verkar lite intressant i alla fall. Det är så att Erika (som strategiskt nog skaffade barn, fast hon är lite söt!) är barnledig. Så vi ska ha en trevlig kväll tillsammans med Pernilla. Asmys :D Sen hittar vi väl på ngt jävulskap som vanligt.
Igår var jag och Erika på Väla. Hahaha, förmodligen veckans bästa var när jag skrek på henne "Bubbla i kaffet!". Det var riktigt roligt kan jag säga.

Nej, mat som sagt. MAAAT.
Just ja, jag och Bananen ska träna imorgon också. GO US!

Inga kommentarer: