torsdag 15 januari 2009

Frida är dum mot mig.

Frida är jättedum mot mig.
Hon säger att jag är tjock och ful. Och att jag inte fattar någonting.

Okej, det sa hon inte. Men hon är lite jobbig. Just nu klänger hon på mig och ber mig att ta på henne. MEN som den väldigt duktiga person av väldigt hög moral skulle jag aldrig utnyttja en liten flicka sådär. Kanske. Okej, det sa hon inte det heller.

Jag är trött och väldigt missnöjd med min situation. Jag kunde sova just nu.
Jag mådde inte så bra i morse heller, som förväntat. Så jag tänkte stanna hemma och sådär. Men jag pallrade mig till skolan ändå. (Okej, nu försöker Frida slicka på mig och säger att om jag är snäll så kan jag få en liten sak av henne och så håller hon upp en påse med ngt mystiskt innehåll. Nu fortsätter hon sitt konstiga beteende genom att knäppa upp sina byxor och stöna. VAD ÄR DET FÖR JÄVLA ÄCKEL JAG UMGÅS MED?! Men hon är ganska underbar ändå!)
Iaf, för att återgå till min dag. Jag kom hit enbart för att inse att vi inte har någon lektion, eller ja, vi skulle arbeta med våra fördjupningsarbeten. Så nu sitter jag och söker fakta om Kejsarpingvinen. Mycket intressant..... Hade nog varit en smula roligare om jag hade mått bra.
Nu sitter Frida och fnissar och pratar med sigsjälv när hon letar runt i sin dator.

I eftermiddag har (Nu mordhotar Frida mig) vi biologi breddning och det var den (Nu härmar Frida Pamela Andersson och putar med läpparna och trycker upp sina bröst i mitt huvud) lektionen som jag kom till eftersom det är jobbigt om man missar den lektionen. (Nu tar Frida mig på låret.... JAG VILL ÅKA HEM!!! Nu när hon insåg att jag dokumenterade detta, muttar hon att hon ska jobba nu och att hon inte håller på med sånt trams).

Nej, nu är det min tur att hoppa på Frida. Ha en bra dag.

Inga kommentarer: