fredag 16 januari 2009

Amazing!

Helt fantastiskt vad jag är bra.
Jag har både lagat en måltid idag (från vilken alla gäster överlevde, och KÖKET!) och gjort ett arbete klart. OCH kvällen är inte ens slut! Så bra är jag!
Nu ska jag kasta mig över nästa arbete, enbart för att kunna ha skoj imorgon och för att kunna peta in mer plugg på söndag. Jaherrejävlar vad jag är effektiv just nu. Och mitt pluggschema kommer definitift inte att följas. Peppen kommer att dö söndagmorgon och då myglar jag bort halva dagen och sen får ångest. Som vanligt!


Inbjudningen till min makalösa förfest har också ägt rum. Planerna ligger att det är enbart tjejer från klassen som ska ut och roa sig på alla de sätt. Hoppas verkligen att det blir skoj. Men det kommer det säkerligen.

Nej, Kejsarpingvin, here I come!

Inga kommentarer: