onsdag 14 januari 2009

HEJ-Jag-är-dum-i-huvudet!

Vi har ju alla hört att vissa personer kan ha stor inverkan på vårt liv. Under en längre eller kortare period.
Just nu har det mitt huvud faktiskt fastnat en viss person. Eller mest ett kort och en sekvens av en person. Jag kan inte få människan ur mitt huvud, och jag känner mig så otroligt dum i huvudet för det. Jag kommer på migsjälv med att tänka på personen hur ofta som helst. Det är precis som att jag är besatt av tanken att tänka på människan. Jag blir fantastiskt trött på migsjälv ibland. Speciellt när jag inte kan släppa tankar och fokusera på viktigare saker. Det är inte så att det är The One eller att jag är kär eller liknande. Bara det att människan springer runt i huvudet på mig hur mycket som helst. Egentligen vill jag bara prata med personen twentyfourseven och kolla på kortet. Men det funkar ju inte i verkligheten. Jag behöver bara en käftsmäll för att komma i rätt balans, sen är det fixat igen.

You are exactly my brand of heroin...

Inga kommentarer: