torsdag 15 januari 2009

Frida och Karolina är lite duktigare

Nu är jag och Frida lite duktigare. Vi är nästan tysta, så vi stör inte den stackars tjejen som sitter framför oss längre. Inte lika mycket i alla fall. Vi har nämnligen fått lite först-klassig underhållning. Vi lyssnar på min iPod. Just nu är det Stone Sour - Hell & Consequences. Mycket bra skit kan jag tala om för Er kära läsare.
Nu kollar Frida sådär mordiskt på mig igen.
Jag har själv producerat ganska mycket på mitt arbete. Jag måste dock förklara en jävla massa, som egentligen är uppenbart men annars gnäller väl den nya läraren (som jag inte träffat ännu).
Frida tillfredsställer mig igenom att dansa sittande, verkligen underbart. Och så drar hon i min hörlur. BUUUHHUUUU! Nåja, det är underhållande.

Ge mig mat! Ge Frida mat. Våra magar har dött.
(PAUS-underhållning av mig och Frida. Vi dansar till hiphop. HOMIES!) Mycket roligt. För 50 spänn kommer vi hem till dig och dansar! Skriv adress i kommentarerna. Frida säger att hon ger Er en bootydance!

Okej, nu ska jag skärpa mig igen.
Bye bye then. PUSS PÅ FRIDA!!!!!!!!!!!111 Fnizzzz....

Inga kommentarer: