tisdag 6 januari 2009

Duktiga jag.

Äntligen så har jag fått tummarna ur röven och faktiskt slutat skjuta dendär rapporten framför mig. Så nu har jag skickat in min reviderade verision av Medicin - Smittspridning i Biologi Breddning.
Go me.
Nu har jag inte lika dåligt samvete över mitt liv heller längre. Bara lite, okej mycket. Projektet..... Herregud vad jag är dum i huvudet ibland...


Har även haft ett snack med Erika och vi har bestämt att försöka ta upp kontakten igen ordentligt. Imorgon ska vi fika och lite så. Sen får vi se vad som händer.
Efter nyår grävde jag ner mig i en rejäl grop och hatade precis allt och alla och kände att ingenting var lönt att kämpa för längre. Just nu, så känns det lite lättare. Långt ifrån bra, men lättare. Kan bero på att jag pratar med Frida nu igen. Vi har ju inte haft ett ordentligt samtal på typ en och en halv vecka så saknaden hade väl satt in lite :P Men det känns lite lättare nu, så jag hoppas att det håller i sig.

Ha det bra allihop. Ciao.

Inga kommentarer: