söndag 18 januari 2009

Fierce.

Enligt mig är detta en av världens vackraste kvinnor.
Inte bara för att hon uppenbarligen är så-jävla-snygg-så-det-gör-ont utan också för att hon har en personlighet som tilltalar mig på alla sätt.
Hon är väldigt charmig, är väldigt glad och öppen. Jag tycker helt enkelt att hon är väldigt varmhjärtad och verkar bry sig om så mycket mer än det ytliga (det gör säkerligen andra modeller också, bara det att man inte märker det lika tydligt).


Att hon sen är så pass mycket äldre än alla andra modeller som hon konkurrerar med och kickar deras ass som fan, gör henne ännu grymmare tycker jag. För att sen lägga på att hon har fött tre barn och har den kroppen hon har, det gör henne ännu vackrare tycker jag.
Heidi är anledningen till att jag faktiskt kollar på Victoria Secret Fashion show varje år.
Så ja, Heidi Klum är skitsnygg.

Inga kommentarer: