fredag 2 januari 2009

Skit i världsfreden. Jag vill ha en ponny!

Största delen av dagen har spenderats i Helsingborg. Det var asmys att bara gå längs havet. Avkopplande. Och prata om allt och inget.

Och nu har det hänt igen. Helt fantastiskt. Ni vet när ngn okänd addar en och frågar om man är kåt. När man sen säger nej och säger hejdå, då är man en jävla hora som inte får något (Hur nu hora och att inte få ligga med folk går ihop) etc. Men jag menar, jag får ju uppenbarligen mer än dig då det inte är jag som har det patetiska behovet av att adda småflickor och fråga om dom är kåta. Den tanken är så jävla roande ibland.

Imorgon blir det förmodligen plugg hela dagen, måste få gjort ett arbete och iaf börja på ett annat. Kanske plugga lite körkort också.

Behovet av att få flytta hemifrån och skaffa en egen lägenhet är väldigt stort just nu. Är dessutom grymt sugen på att byta bort mitt rum mot Mammas i stället. Att faktiskt ha en DÖRR att få stänga, det är något som jag saknar otroligt mycket. Och ett rum som inte är så jävla stort (40 kvadrat är drygt i längden då det är sinnessjukt drygt att möblera det snyggt för det krävs så mycket möbler).

Är jag liggbar?! Hahahahahaha.

Inga kommentarer: