söndag 6 september 2009

See you in hell eller snart?

Hör och häpna. Jag har varit ute och sprungit. Första gången på ungefär 3 månader jag gör en seriös kraftansträning, vilket verkligen behövs. Så från och med imorgon är det bara godis på helger dvs fre/lör och träning i veckorna som gäller. Innan jag sprang så skrev jag avskedsbrev på MSN till några kompisar, ifall jag skulle dö på vägen. De avslutades med "see you in hell eller snart?", haha jag är sååå dramatisk ibland. Men jag sprang runt 3 km skulle jag gissa på, på 23 minuter och då stannade jag inte en enda gång. Duuuktig tjockis *klapp på huvudet*. Så det så. Kan säga att jag inte är speciellt fräsch just nu och jag kom precis på att två av alla de töntiga tvprogramen jag brukar följa har premiär nu kl 19.00 och 20.00 så det blir ingen dusch förrens kl 21.00 för mig. Myspys!

Inga kommentarer: