måndag 14 september 2009

Game over. You lose.

Som vanligt när mitt hjärta gör för ont och ångesten hänger över en likt ett grått moln brukar jag alltid göra en massa crazysaker eller bara bestämma mig för en massa saker som jag gått och dragit ut på hur länge som helst. Det känns som att jag står och trampar på samma ställe emotionellt och har gjort nu i flera månader medan min kropp och sinne får hur många intryck som helst och det händer massor av saker runt mig. Så nu har jag sagt till min bror att hitta ett bra tatueringsställe så tatuerar jag mig i USA ist. Lite billigare faktiskt. Lite småflummigt har jag och en kompis pratat om att göra en mindre resa lite senare i höst. Det hade varit sjukt skoj om det gick att få igenom och samtidigt lura med sig några kompisar till. Och som sista punkt så har jag bestämt mig för att börja träna thaiboxning. Så ska börja leta lite klubbar nu.

Nu smälter jag maten och ska ladda över grym musik på ipoden och sen blir det till att ut och springa. Ska försöka klå mitt rekord på 23 minuter. Därefter ska jag plugga till provet på torsdag och sen ska jag nog slå på lite How I met your mother och somna till det.

Avslöjar hur springningen gick sen.

Inga kommentarer: