söndag 13 september 2009

090913

Nicke var så snäll som kom till mig efter träningslägret igår igen för att hjälpa mig med min nya dator. Efter många installeringar och lååånga uppdateringar så somnade vi båda två på golvet på mitt rum för att sedan vakna mitt i natten. Snäll som jag är så fick han sova här.

Idag har det inte hänt så mycket. Nicke åkte hem och sen har jag inte gjort så mycket. Marie från klassen smsade nästan precis och frågade om jag gjort några frågor vi fick i torsdags. Haha, det hade jag helt glömt. Måååste verkligen göra det imorgon.

Sitter och kollar på Ensam mamma söker. Haha lite tantvarning på detta men jag har gett mig fan på att följa det iår av någon konstig anledning. Det ÄR underhållning. Jag skrattar rätt mycket åt dem faktiskt.

Btw, min fot är bra igen så jag ska nog ut och spring imorgon igen. Weeheey! Ska bli skönt.
Grymt intressant inlägg!

Inga kommentarer: