söndag 27 september 2009

090927

Tjoho!
Återigen är det tidsbrist som har spökat.

Göteborg som gällde tors-lör. Riktigt roligt. Finns fan inget ställe som får mig att må så bra som det. Direkt när jag kom hem var det bara till att byta om och sen sticka hem till Nicke för då var det grillkväll som gällde. Mycket trevligt det också. Som vanligt liksom. Har egentligen inget intressant alls att komma med just nu. Ny vecka, nya tag gäller ju imorgon. Denna veckan ska typ bara gå åt åt träning, plugg och äta middag med syster och pappa. Inget jättespännande som inträffar denna veckan heller. Får väl se till att det gör det till helgen. Har blivit för översocial för att orka med att sitta hemma en hel helg.

Har precis lagt in två ansökningar till på några lägenheter. Känns som att jag aldrig kommer att få en lägenhet och jag vill inget annat än att få flytta hemifrån just nu. Det vore så himla skönt. Jag har ju världens bästa Mor men det vore skönt med något eget. Aja, min tid kommer den med. Förhoppningsvis.

Mor sa precis att hon inte orkar laga någon mat idag, vilket jag verkligen inte heller gör. Så det blir pizza, väldigt dåligt för min vikt men fyfan vad gott det ska bli. NomNom! Nu sen jag slutat med att äta så mycket onyttiga saker (definitionsgrej?!) så är pizza den enda skräpmaten som jag kan tycka är gott. Helt klart får man cravings men det är inte alls så farligt som det var innan. Måste säga att sluta käka godis, skräpmat, chips etc på vardagarna har varit mycket enklare än jag trodde från början. Dock så har jag lovat migsjälv att jag får lov att äta något "gott" på helgerna om jag så vill.

Jag ska nog sluta svamla nu och göra något annat.

Inga kommentarer: