onsdag 23 september 2009

090923

Hej.
Merparten av detta inlägg kommer att vara gnäll, så ni kanske inte ska läsa. Men det är ju bättre att gnälla här än på andra. Hade världens otursdag igår på träningen. När vi skulle göra baklängeskullorbyttor så är jag självklart inte beredd när min partner skulle putta på så jag landar på nacken och hör hur det knakar till. Sen när vi tränar rundsparkar så träffar jag min partner med ovansidan av foten rakt på hans armbåge. För att toppa detta så fastnar jag och min partners tånaglar i varandra när vi sparkas. Det var olika partners varje gång dessutom. Fan vad jag är klantig och det känns som fan idag. Hoppas det blir bättre tills på fredag för då ska jag och Annelie göra Göteborg samt bli fulla.


Märks att jag inte alls är på humör idag. Min Mor skulle varit hemma runt 3 tiden och har fortfarande inte kommit. Vi som har massor att göra idag tills vi åker imorgon och detta sinkar ju allt som fan. Dessutom är jag hungrig och jag har inte tagit fram något ur frysen, dum som jag är, så nu måste jag vänta tills Mor kommer hem så vi kan bestämma vad som ska göras. Me sooo irriterad just nu.

Inga kommentarer: