lördag 12 september 2009

Man blir så trött på ditt jävla gnäll..

Idag är ingen rolig dag. Ångesten börjar så smått att krypa sig på mig. Jag borde verkligen börja plugga men jag har varken ork eller lust till det. Inte idag, inte nu. Å andra sidan börjar jag få en grym panik över provet på torsdag. Folket i klassen är jättegrymma på denna kursen vi läser nu, Anatomi A. De är duktiga och pluggar och kan en massa saker sen innan medan jag sitter som en fågelholk och inte ens orkar ta upp papperna och läsa igenom dem. Jag vet inte vad det är för fel på mig. Omotiverad? Lat? Jag vet inte. Men jag måste dämpa ångesten och ta mig i kragen.

Sitter vid min nya dator nu. En bärbar så jag kan sitta i sängen och bara ta det lugnt. Ganska skönt.


och du ska föreställa som att du tycker om mig? my ass... vem fan står ut med en självömkande jävel som inte kan stå på sig själv eller stå för allt skit man gör?! Man blir så trött på ditt jävla gnäll.

Inga kommentarer: