måndag 14 september 2009

Mor är arg

Nu är Mor arg. Hon har kollat på Svenska hemmafruar eller vad det heter. Hon har pratat om detta nu i drygt 2 veckor att hon ska kolla på det. Och ikväll var det ju premiär. Jag hör henne vrålskratta titt som tätt därnere och sen kommer hon upp för att dela med sig av historierna. Jag måste erkänna att några av dem var väldigt roliga. En av dem var väldigt medveten om vad hon åt och tränade mycket. En sak hon åt mycket var brosk från tex kyckling. Hennes resonemang var att hajar är det enda djur som inte har cancer och de består av brosk så det var därför hon åt det. Haha? Dumhuvud.... En annan ringde och frågade hennes kompis om hon kunde ta i räkor eller om man var tvungen att använda tång. Haha? Dumhuvud....

Det var ännu roligare när Mor trippade runt här på rummet och immiterade dem med olika röster och gester. Haha. Jag gillar min Mor när hon är arg.

3 kommentarer:

smörgåstårtafyllningen sa...

Jag får se det på tv3 play sedan :P Det ska jag spara tills jag verkligen behöver skratta, sedan ringer jag dig och härmar dem, ok? :P <3

DopadAnka sa...

Smörgåstårtafyllningen: Haha gör det :D det skulle göra min dag. <3

Frida sa...

Haha, det programmet är sjukt.