onsdag 9 september 2009

090909

090909 idag då alltså!
Men här har ni mig igen efter lite tidsbrist för bloggen. Egentligen har det inte hänt något sådär spännande sen sist. Gick och köpte mig en ny mobil från 3 men för att låsa upp den måste jag vänta i 2-4 veckor på någon kod som kommer hemskickat till mig. Därför har jag just nu en helt värdelös telefon som ligger i sin låda i garderoben och som kommer att stanna där tills koden kommer. Weeheey!

Dessutom har jag varit riktigt urusel på att plugga. Alla andra i klassen verkar vara jätteduktiga och pluggar varje dag efter skolan. Jag har bara gjort det en gång. Så jag har en hel del att ta igen och dessutom ska jag ha bestämt mitt fördjupningsarbete i Anatomi A tills imorgon och jag kan inte ens bestämma mig. HEJ ÅNGEST! Känns som att jag ska välja att skriva allmänt om skelett och sen visa lite olika uppbyggnader av skelett hos olika djurslag? Kanske? Eller? Jag skulle kunna skriva om hjärnan också, men den är ju densamma på alla djur så det blir mest bara allmänt och bilder i princip. Jag skulle ju kunna skriva allmänt om nervsystemet också ju. Gaah! Jag veeet inte vad jag ska välja. Hade velat välja hjärtat men det läser vi antagligen i B-kursen så det går icke.

Aja det löser sig. Jag orkar egentligen inte tänka på det nu. Är så trött på migsjälv. Innan idag så vrickade jag foten så nu gör det jätteont på utsidan av foten när jag går, och jag som skulle ut och springa idag...

Över till något lite mer positivt? Jag har bara skola imorgon också och sen är jag ledig fre, lör, sön, mån OCH tis! Hur lyxigt är inte det? Fast det blir en massa plugg samt fördjupningsarbete som gäller. Och jogging om foten väljer att samarbeta. Annars är jag öppen för förslag!

Aja, läsa igenom lite papper och skriva in saker i kalendern kanske?
Tills vi hörs igen,
Hej!

Inga kommentarer: