torsdag 3 september 2009

090903

Då har min första högskolevecka gått och jag önskar innerligt att jag kunde säga att det har varit nollning och allt detdär roliga. Men icke. Eftersom vi är den första klassen någonsin på den linjen och till och med den yrkeshögskolan så finns inte det. Istället har vi haft lektioner, nog för att det har varit roligt men nollning hade varit grymt kul. Jag är åtminstone nöjd med allt och sådär. Men vi kunde ju ha nollat oss själva?!

Vad har jag gjort sen senast vi sågs? Jag har mest gjort allt och ingenting, varit överallt men ingenstans och umgåtts med folk samt skola. Det känns som jag gör en massa saker men jag hinner aldrig med något direkt. Jag och Nicke var och kollade bärbar dator till mig och jag hittade 2 som jag klurar på. Dock så var den dyrare på nätet än i butiken så jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Men men, det löser sig.

Måstemåstemåste ringa dendär bovärden som jag fick nummer av av en gammal klasskamrat. Har skjutit upp det alldeles för länge nu. Skärpning!

Lyxen med min skola är att jag alltid är ledig fredagar, eller ja, jag kan arbeta vart jag vill så imorgon kan jag ha sovmorgon, göra lite frågor och lära mig alla ben i kroppen på hund och katt på latin. Sen får jag nöja mig med skolarbete. Ska nog *trumvirvel* damma mitt rum också. Haha, jag vet, damma en fredag men jag känner mest för att bara sitta hemma imorgon och bara pyssla med olika saker. Ska nog ut och springa också om det inte ösregnar eller är gassande sol. Cyklade en liten runda innan idag. Duktiga jag.

Om jag skulle slänga mig och kolla på tv tills jag blir trött.
Goooood natt!

Inga kommentarer: