tisdag 8 december 2009

091208

Hej allihopa!

Jag har kommit hem från USA igen och jag överlevde och hela kalaset också. Jag orkar inte ha någon längre utläggning om allt som hände i USA, men jag hade det skitbra, det kan jag säga i alla fall. De som betyder något lär få både höra om min resa och se kort om de så önskar.

Åter till mitt liv i Sverige. Jag har faktiskt aldrig varit så glad över att bo i den lilla skithålan som jag gör sen jag kom hem från USA. Lugnt och skönt och bara så hemma liksom.
Jag har börjat på min praktik också. Skolan har öppnat upp en klinik så jag får göra mina två veckors praktik på denna. Eftersom kliniken öppnade igår så är det inte så mycket att göra. Haft några patienter, imorgon ska vi kastrera en hankatt för första gången. Nästa vecka får jag medverka/bli hjälpt med att göra en kastration, det kommer att bli hur awesome som helst. Imorgon ska jag nog bara vaccinera katten för det har jag inte gjort ännu.

Kan inte bestämma mig om jag ska träna eller inte ikväll. Är förkyld och dessutom måste jag plugga. Men sen vill jag ju träna för det var längesen. Äsch, jag vet inte.

4 kommentarer:

Pernilla sa...

Jag vill se kort, på fredag?!! Skönt att ha dig tillbaka, jag har saknat dina sentimentala inlägg i din blogg :)

<3

Anonym sa...

Säger som Pernilla, jag vill också se på bilder, om jag får det vill säga? Kastration. Hade varit kul att göra en, på ett djur då. Har bara kollat på det, men inte utfört själv.

Nicklas sa...

Förstår att det är såhär ni ska kastrera då: http://www.youtube.com/watch?v=QErgjt_GYBk ? ;)

DopadAnka sa...

Pernilla: Ja du kan få se kort, jag har cirkus mellan 3- 4000 kort ;) haha.
Sentimentala inlägg? Vad menar du med det? ;) höhö. <3


Frida: Ja det ska bli kul att göra det :)


Nicklas: Du är duuuum!