tisdag 15 december 2009

091215

Imorse ville jag inte ens gå upp. Jag har inte varit såhär trött på hur länge som helst. Nästan värre än efter jetlagen. Har ändå sovit konstant hela natten. Känns som att jag ska få migrän eller något liknande med, för min hjärna känns helt konstig. Hoppas jag vaknar till liv snart annars lär dagen bli outhärdlig. Kastrationen blev avbokad så det blev inget idag. Hoppas att de kommer imorgon så jag också får kastrera. Det är sista chansen för det är sista dagen kliniken har öppet innan jul/nyår. Gnällgnällgnällgnällgnällgnällgnäll.

Igår var jag och Mor och handlade de sista julklapparna så nu har jag mitt på det torra så att säga. Har bara lite att fixa till en sista men det fixar sig nog rätt snabbt.

Ikväll är det ju träning som gäller. Vad jag vet så är det ingen vattenläcka eller världens undergång så vi lär nog få träna idag. Woohoo!

Inga kommentarer: