onsdag 9 december 2009

Ett inlägg igen...

Ännu ett inlägg. Jag borde vara extremt uttråkad oftare så jag faktiskt uppdaterar min blogg. På kvällarna innan jag ska sova, brukar jag ligga och tänka ut vad jag kan skriva i bloggen nästa dag. När sedan nästa dag kommer, glömmer jag antingen bort vad jag skulle skriva om eller så kan jag inte förmulera det. Eller så beror det på tidsbrist.

Nu tänkte jag dela med mig av det senaste jag har kommit på att jag skulle göra. Efter att ha levt i USA i 2 veckor så har man ätit en massa skit och jag har lyckats bli sockerberoende igen. Så jag sa förra veckan att jag skulle sluta äta godis från och med måndag denna veckan. Det var inte en av de mest genomtänka sakerna jag gjort. Det är ju dendär veckan i månaden så då blir jag extremt grinig, trött och sugen på allt som jag aldrig annars är sugen på. Så jag har ätit chokladpudding, djungelvrål och pepparkakor nu på bara dessa tre dagarna. Och jag kan inte sluta vara sugen på biopopcorn (den specifika som SF har) och pommes frites. Jag blir helt galen i allt som sagt. Undrar hur det skulle vara när/om jag blir gravid. Jag skulle ju vara ett konstant ätande monster. Haha, det skulle vara en syn.

Okej, nu ska jag ska sluta mygla och fortsätta att plugga på C15-provet. Dock så är jag just nu på en repetition på allt vi läst i båda anatomikurserna. Inte alls roligt kan jag meddela.

1 kommentar:

smörgåstårtafyllningen sa...

Inga popcorn på fredag då? :)