fredag 11 december 2009

091211

Shit, det är redan den 11 december. Det är helt sjukt vad tiden går snabbt. Igår slog det mig att det är jul snart och att jag borde börja komma på vad jag ska ge i julklapp till folk. Jag har kommit på ganska många och imorgon ska jag och min man gå på julklappsjakt i både Helsingborg och på Väla. Det ska bli riktigt myspys.

Idag på praktiken fick vi sluta vid 12. Vi gjorde klart allt som skulle vara klart och sen fick vi för oss att smsa till vår lärare som var i Önnestad på möte hela dagen och fråga om vi kunde få sluta för vi hade inget att göra mer och att det kändes onödigt att sitta av 4 timmar till. Och vi fick gå hem så jag var hemma runt halv ett tiden. Jag kollade på ett avsnitt av Veronica Mars och sen somnade jag i nästan två timmar. Sen vaknar jag, får ångest över att jag inte pluggat istället. Rusar in i duschen och fixar det. Nu har jag gjort lite frågor men jag känner att jag verkligen ligger efter i pluggandet så jag ska plugga ikväll mer.

Inga kommentarer: