torsdag 10 december 2009

091210

Well, Good morning to you all. Eller ja, god och god. Jag är inte alls pepp att vara här på praktiken. Veterinären, dvs vår lärare ska varken vara här på kliniken idag eller imorgon. Vi ska sitta här mellan halv 9 på morgonen till tidigast 4 på kvällen och svara i telefon. För att sedan toppa trisstessen så ringer det enbart i telefonen ungefär 3-4 gånger per dag. Känns det meningsfullt? Inte direkt kan jag säga. Vi fick en liten lista över saker att göra under tiden, men eftersom vi är sex sysslolösa personer här, kommer det att ta max en timme att göra allt. Det fanns 4 punkter där tror jag. Är det inte som en tvättäkta planering à la Svalöv om något?
Idag kommer jag inte vara positivt inställd till något direkt. Imorse ville jag bara ligga kvar i sängen hos min man och skita i praktiken. Och det var nära jag gjorde det och sen gick mitt förnuft in och tog över, som vanligt.

Ikväll ska jag träffa min pappa och käka pizza och visa bilder från USA. Efter det är det träning som gäller och jag kommer att döööö. Har inte tränat på en månad typ och har precis varit förkyld, inte en så bra kombo kan jag tänka mig. Antingen kommer jag dö eller så kommer jag önska att jag gjorde det, haha.

1 kommentar:

smörgåstårtafyllningen sa...

Dö inte, vem fan ska då följa med på bion imorgon?! :P