söndag 13 december 2009

091213

Min helg har varit väldigt mys.

I fredags var jag och Smörgåstårafyllningen och såg Luftslottet som sprängdes. Det var en väldigt bra film tyckte jag! Efter filmen hämtade min man upp mig vid bion och vi åkte hem till honom och sov där.
På lördagsmorgonen masade vi oss upp och åkte ut för att julshoppa lite. Fick med mig lite julklappar hem. På kvällen var vi bara hemma hos mig och mös och avslutade dagen med lite Varma Koppen och baguette.

Idag fick vi för oss att baka pepparkakor och lyssna på julmusik. Sagt och gjort!
Han åkte hem för ett litet tag sen och nu sitter jag och försöker plugga till C15-provet imorgon. Gissa om jag är nervös. Jag kommer nog inte få alla rätt, har pluggat för lite till det. Har verkligen ingen ork längre till att plugga, skulle behöva lite mer ledighet så hjärnan kan ladda om. Denna hösten har verkligen varit jäktig.

Back to dah plugg.

Inga kommentarer: