måndag 28 december 2009

Julen är över

Nu är julen över och jag borde ju sätta ihop en liten sammanfattning till Er alla. Punktlista för de efterblivna också så alla kan hänga med i svängarna.

Lille julafton: firades hemma hos min pappa. Fick mig två biopresentkort samt ett presentkort på Familia.
Julafton: Med gäster här hemma firades Jesus födelsedag med dunder och brak. Jesus fick inga presenter, men det fick jag! HAH! Fick mig en väska, parfym och pengar. Av min man fick jag MMA-handskar, en extren hårddisk och en fin prydnadsgrej med en text ingraverad.
Juldagen: Tantakalas först och sen såg jag och min man på Gayvatar (Avatar).
Annandagjul: Filmkväll med gänget hemma hos min man.
Igår: Filmkväll med Smörgåstårtafyllningen.
Idag: Sjuk. WTF?!

1 kommentar:

smörgåstårtafyllningen sa...

Jag tycker synd om dig :P <3